Młodszy Specjalista ds. AntyChurn

Dodane Piątek, 15 Kwietnia 2022, 11:47:44, ID ogłoszenia: 44484
Do negocjacji
Młodszy Specjalista ds. AntyChurn
Wyświetleń: 53

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej

Młodszy Specjalista ds. AntyChurn
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów;
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office;
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalizacja Klienta wobec Firmy;
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego;

Poszukiwane kompetencje
• Motywacja do realizacji wyznaczonych celów;
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy;
• Kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
• Umiejętność szybkiego uczenia się;
• Otwartość w budowaniu relacji z klientem;
• Znajomość obsługi pakietu MS Office;
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Pracę od poniedziałku do piątku, umowa o pracę.
• Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej

Młodszy Specjalista ds. AntyChurn
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów;
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office;
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalizacja Klienta wobec Firmy;
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego;

Poszukiwane kompetencje
• Motywacja do realizacji wyznaczonych celów;
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy;
• Kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
• Umiejętność szybkiego uczenia się;
• Otwartość w budowaniu relacji z klientem;
• Znajomość obsługi pakietu MS Office;
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Pracę od poniedziałku do piątku, umowa o pracę.
• Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.