Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Dodane Poniedziałek, 17 Kwietnia 2023, 10:48:30, ID ogłoszenia: 47492
Do negocjacji
Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Wyświetleń: 44

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• Realizacja zgłoszeń dedykowanych przez infolinię, dotyczących obsługi klientów – poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i procesy back office
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami i przygotowywanie ofert
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
• Współpraca z jednostkami organizacyjnymi firmy
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Poszukiwane kompetencje:
• Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Administracja lub pokrewne
• Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
• Kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i otwartość na budowanie relacji z klientami
Oferujemy:

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się spółce, z zapleczem lidera europejskiego
• Współpracę na podstawie UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO, po okresie próbnym
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, okazja uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy w systemie hybrydowym, po okresie próbnym, imprezy integracyjne i wiele innych



Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego: https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,1189

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• Realizacja zgłoszeń dedykowanych przez infolinię, dotyczących obsługi klientów – poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i procesy back office
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami i przygotowywanie ofert
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
• Współpraca z jednostkami organizacyjnymi firmy
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Poszukiwane kompetencje:
• Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Administracja lub pokrewne
• Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
• Kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i otwartość na budowanie relacji z klientami
Oferujemy:

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się spółce, z zapleczem lidera europejskiego
• Współpracę na podstawie UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO, po okresie próbnym
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, okazja uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy w systemie hybrydowym, po okresie próbnym, imprezy integracyjne i wiele innych



Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego: https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,1189

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia