Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Dodane Piątek, 15 Kwietnia 2022, 11:47:42, ID ogłoszenia: 44606
1 zł
Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Wyświetleń: 47

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów.
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office.
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy.
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego.

Poszukiwane kompetencje
• Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne.
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych, płynności wypowiedzi.
• Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Dobra Znajomości obsługi pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych.
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań

Oferujemy
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych..

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów.
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office.
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy.
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego.

Poszukiwane kompetencje
• Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne.
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych, płynności wypowiedzi.
• Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Dobra Znajomości obsługi pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych.
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań

Oferujemy
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych..

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.