Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Dodane Piątek, 02 Października 2020, 14:14:31, ID ogłoszenia: 40064
3 000 zł
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Wyświetleń: 120

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.
Dołącz do naszego Zespołu, czekamy właśnie na Ciebie!

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Poszukiwane kompetencje:
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• program wdrożenia i opiekę mentora,
• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
• pakiet świadczeń pozapłacowych.

Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.
Dołącz do naszego Zespołu, czekamy właśnie na Ciebie!

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Poszukiwane kompetencje:
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• program wdrożenia i opiekę mentora,
• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
• pakiet świadczeń pozapłacowych.

Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia