Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dział Turystyki)

Dodane Piątek, 01 Lipca 2022, 10:40:38, ID ogłoszenia: 45132
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dział Turystyki)
Wyświetleń: 37

Opis ogłoszenia

Sigma Travel należąca do Grupy Why Not TRAVEL poszukuje osób do pracy na stanowisko "Specjalista ds. Obsługi Klienta" w biurze w Kielcach.
Wymagania:
• komunikatywność i dyspozycyjność
• umiejętność pracy w zespole
• mile widziana dobra znajomość co najmniej jednego z języków obcych: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego
• znajomość pakietu office i obsługi urządzeń biurowych
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
Obowiązki:
• obsługa zapytań Klienta, przygotowywanie ofert
• profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)
• wyszukiwanie oraz przygotowywanie ofert turystycznych
• obsługa zwrotów i zmian dokumentów podróży
• przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do Działu Fakturowania i Rozliczeń
Oferujemy:
• możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym
• możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
• przyjazną atmosferę pracy
• stałe wynagrodzenie
CV z dopiskiem "Specjalista ds. Obsługi Klienta" proszę przesyłać na adres: rekrutacja@sigmatravel.pl
Na dole CV proszę umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Agencji Turystycznej Sigma, ul. Planty 16, 25-502 Kielce.

Opis ogłoszenia

Sigma Travel należąca do Grupy Why Not TRAVEL poszukuje osób do pracy na stanowisko "Specjalista ds. Obsługi Klienta" w biurze w Kielcach.
Wymagania:
• komunikatywność i dyspozycyjność
• umiejętność pracy w zespole
• mile widziana dobra znajomość co najmniej jednego z języków obcych: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego
• znajomość pakietu office i obsługi urządzeń biurowych
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
Obowiązki:
• obsługa zapytań Klienta, przygotowywanie ofert
• profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)
• wyszukiwanie oraz przygotowywanie ofert turystycznych
• obsługa zwrotów i zmian dokumentów podróży
• przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do Działu Fakturowania i Rozliczeń
Oferujemy:
• możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym
• możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
• przyjazną atmosferę pracy
• stałe wynagrodzenie
CV z dopiskiem "Specjalista ds. Obsługi Klienta" proszę przesyłać na adres: rekrutacja@sigmatravel.pl
Na dole CV proszę umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Agencji Turystycznej Sigma, ul. Planty 16, 25-502 Kielce.