Stażystka/ta w Dziale Utrzymania Klienta

Dodane Wtorek, 15 Marca 2022, 10:21:06, ID ogłoszenia: 44483
Do negocjacji
Stażystka/ta w Dziale Utrzymania Klienta
Wyświetleń: 59

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Stażystka/ta w Dziale Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów.
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office.
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy.
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego.

Poszukiwane kompetencje
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne.
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych.
• Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Znajomości obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań.

Oferujemy
• Możliwość zdobycia doświadczenia w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Będziesz współpracować i uczyć się od profesjonalistów.
• Dajemy Ci możliwość rozpoczęcia stażu od zaraz.
• Po zakończeniu stażu jest możliwość nawiązania dalszej współpracy.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/stazystkata-w-dziale-utrzymania-klienta,ja,1163

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Stażystka/ta w Dziale Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów.
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office.
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywanie ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalności Klienta wobec Firmy.
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego.

Poszukiwane kompetencje
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Ekonomia, Administracja lub pokrewne.
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych.
• Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Znajomości obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dążenie do realizacji wyznaczonych zadań.

Oferujemy
• Możliwość zdobycia doświadczenia w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Będziesz współpracować i uczyć się od profesjonalistów.
• Dajemy Ci możliwość rozpoczęcia stażu od zaraz.
• Po zakończeniu stażu jest możliwość nawiązania dalszej współpracy.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/stazystkata-w-dziale-utrzymania-klienta,ja,1163

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.