Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Dodane Czwartek, 09 Lipca 2020, 14:35:11, ID ogłoszenia: 39473Opis ogłoszenia
Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację innych usług z wykorzystaniem terminali POS.
Polskie ePłatności znajdują się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności kartowych.
Wspólnie wyznaczamy sobie nowe cele i nie boimy się wierzyć w to, że osiągniemy znacznie więcej! Rozwiń swoją karierę w Świecie Nieograniczonych ePłatności
Dołącz do naszego Zespołu, czekamy właśnie na Ciebie!
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
Poszukiwane kompetencje
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Oferujemy
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• program wdrożenia i opiekę mentora,
• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
• pakiet świadczeń pozapłacowych.
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Opis ogłoszenia
Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację innych usług z wykorzystaniem terminali POS.
Polskie ePłatności znajdują się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności kartowych.
Wspólnie wyznaczamy sobie nowe cele i nie boimy się wierzyć w to, że osiągniemy znacznie więcej! Rozwiń swoją karierę w Świecie Nieograniczonych ePłatności
Dołącz do naszego Zespołu, czekamy właśnie na Ciebie!
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
Poszukiwane kompetencje
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Oferujemy
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• program wdrożenia i opiekę mentora,
• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
• pakiet świadczeń pozapłacowych.
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.