Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Dodane Poniedziałek, 01 Marca 2021, 9:38:59, ID ogłoszenia: 41140
Do negocjacji
Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Wyświetleń: 79

Opis ogłoszenia

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów;
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office;
• Doproduktowianie Klientów;
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywaniu ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalizacji Klienta wobec Firmy;
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego;

Poszukiwane kompetencje:
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych.
• Umiejętności szybkiego uczenia się.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Znajomości obsługi pakietu MS Office.
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:
• Realizacja zgłoszeń z Infolinii dotyczących obsługi klientów;
• Obsługa telefoniczna, mailowa i działania back office;
• Doproduktowianie Klientów;
• Renegocjacja warunków handlowych z klientami w przygotowywaniu ofert.
• Działania zmierzające do zwiększenia lojalizacji Klienta wobec Firmy;
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez Przełożonego;

Poszukiwane kompetencje:
• Motywacji do realizacji wyznaczonych celów.
• Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
• Kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych.
• Umiejętności szybkiego uczenia się.
• Otwartości w budowaniu relacji z klientem.
• Znajomości obsługi pakietu MS Office.
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-utrzymania-klienta,ja,68

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.