Młodszy specjalista ds. Helpdesk

Dodane Wtorek, 04 Stycznia 2022, 14:17:39, ID ogłoszenia: 43968
Do negocjacji
Młodszy specjalista ds. Helpdesk
Wyświetleń: 54

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej. Dołącz do nas jako:

Młodszy specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków
• Wspieranie pracowników firmy w zakresie wykonywanych zadań za pomocą dostępnych narzędzi informatycznych.
• Obsługa Systemu Pomocy PeP, rozwiązywanie oraz dystrybucja ticketów.
• Wykonywanie zadań zleconych przez administratorów.
• Zarządzanie przygotowaniem oraz dystrybucją sprzętu teleinformatycznego w firmie.

Poszukiwane kompetencje

• Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
• Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki: Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja, Automatyka, Elektrotechnika.
• Znajomość systemu Windows 10 oraz pakietu MsOffice.
• Podstawowa wiedza z zakresu obsługi i działania sprzętu komputerowego.
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po 3 miesiącach.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-helpdesk,ja,1160

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej. Dołącz do nas jako:

Młodszy specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków
• Wspieranie pracowników firmy w zakresie wykonywanych zadań za pomocą dostępnych narzędzi informatycznych.
• Obsługa Systemu Pomocy PeP, rozwiązywanie oraz dystrybucja ticketów.
• Wykonywanie zadań zleconych przez administratorów.
• Zarządzanie przygotowaniem oraz dystrybucją sprzętu teleinformatycznego w firmie.

Poszukiwane kompetencje

• Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
• Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki: Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja, Automatyka, Elektrotechnika.
• Znajomość systemu Windows 10 oraz pakietu MsOffice.
• Podstawowa wiedza z zakresu obsługi i działania sprzętu komputerowego.
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po 3 miesiącach.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-helpdesk,ja,1160

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.