Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta

Dodane Czwartek, 16 Marca 2023, 11:16:24, ID ogłoszenia: 47224
Do negocjacji
Młodszy Doradca Klienta w Dziale Utrzymania Klienta
Wyświetleń: 45

Opis ogłoszenia

Opis oferty


Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Zakres obowiązków:
-Przygotowywanie ofert handlowych i monitorowanie rynku
-Sprzedaż produktów i usług finansowych oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej
-Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych
-Realizacja zgłoszeń dotyczących obsługi klientów
-Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
-Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego

Poszukiwane kompetencje:
-Minimum 2 lata popartego sukcesami doświadczenia w sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej
-Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Administracja, Ekonomia lub pokrewne
-Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
-Wysoka kultury osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami
-Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
-Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej
-Nastawienia na realizację celów
-Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
-Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
Zatrudnienie w oparciu o UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po 3 miesiącach
-Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, imprezy integracyjne i wiele innych

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-doradca-klienta-w-dziale-utrzymania-klienta,ja,1117
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia

Opis ogłoszenia

Opis oferty


Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. Od 2021 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.

Zakres obowiązków:
-Przygotowywanie ofert handlowych i monitorowanie rynku
-Sprzedaż produktów i usług finansowych oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej
-Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych
-Realizacja zgłoszeń dotyczących obsługi klientów
-Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
-Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego

Poszukiwane kompetencje:
-Minimum 2 lata popartego sukcesami doświadczenia w sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej
-Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Administracja, Ekonomia lub pokrewne
-Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
-Wysoka kultury osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami
-Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
-Umiejętności szybkiego uczenia się oraz pracy zespołowej
-Nastawienia na realizację celów
-Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
-Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego
Zatrudnienie w oparciu o UoP, wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po 3 miesiącach
-Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia, imprezy integracyjne i wiele innych

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/mlodszy-doradca-klienta-w-dziale-utrzymania-klienta,ja,1117
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia