Lider Jakości

Dodane Poniedziałek, 14 Grudnia 2020, 11:25:23, ID ogłoszenia: 40633
Do negocjacji
Lider Jakości
Wyświetleń: 120

Opis ogłoszenia

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Lider Jakości
Miejsce pracy: Rzeszów i Kielce

Zakres obowiązków:
• Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych oraz grupowych w zakresie obsługi klienta i szkoleń dla nowych pracowników;
• Bieżące przygotowanie harmonogramu szkoleń jakościowych oraz produktowych, nadzór nad ich przebiegiem oraz prowadzenie historii osiąganych przez pracowników rezultatów; aktualizacja bazy informacji dla specjalistów z zakresie poprawy jakości prowadzonych rozmów (instrukcje, materiały dodatkowe).
• Mierzenie lojalności klienta w oparciu o czynniki CSAT, NPS, FTR oraz innych wskaźników jakościowych po kontakcie z działami obsługi klienta. Wdrażanie i rekomendacja działań w oparciu o w/w wskaźniki;
• Kontrola jakości rozmów specjalistów poprzez ich odsłuchiwanie (nagrania historyczne) i podsłuchiwanie (on-line) oraz ocenę z przyjętymi standardami;
• Ocena poprawności wpisów w systemach PeP w tym m.in. CRM/System Contact Center
(w tym przeprowadzanie spotkań ze specjalistami w zakresie sposobu zapisu danych) – weryfikacja i informacja zwrotna;
• Wdrażanie usprawnień w zakresie CRM poprzez analizę dotychczasowych i przyszłych możliwości systemowych (usprawnienie procesów, możliwość samoobsługi klientów itp.);
• Przygotowanie procesów służących do ustalenia prawidłowego przebiegu rozmowy z klientem, szczególnie w związku ze zmianami wynikającymi ze zmian na poziomie organizacyjnym PeP; m.in. wprowadzanie nowych produktów, migracje nowych spółek, repricing;
• Prowadzenie retreningów, przekazywanie informacji zwrotnej i bardzo wydajne wsparcie operacyjne dla osób zarządzających;
• Przygotowanie analizy kart wyników jakości oraz ewaluacji rezultatów specjalistów;
• Dbałość o przestrzeganie przyjętych w PeP standardów;

Poszukiwane kompetencje:
• Ukończenie studiów wyższych (preferowane kierunki techniczne lub Marketing i Zarządzanie, Coaching, ZZL);
• Doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta biznesowego poparte wynikami;
• Dobra znajomość programów komputerowych (Excel, Word, CRM, VISIO);
• Praktyczne umiejętności koordynowania pracy działu;
• Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie;

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/lider-jakosci,ja,1114

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Lider Jakości
Miejsce pracy: Rzeszów i Kielce

Zakres obowiązków:
• Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych oraz grupowych w zakresie obsługi klienta i szkoleń dla nowych pracowników;
• Bieżące przygotowanie harmonogramu szkoleń jakościowych oraz produktowych, nadzór nad ich przebiegiem oraz prowadzenie historii osiąganych przez pracowników rezultatów; aktualizacja bazy informacji dla specjalistów z zakresie poprawy jakości prowadzonych rozmów (instrukcje, materiały dodatkowe).
• Mierzenie lojalności klienta w oparciu o czynniki CSAT, NPS, FTR oraz innych wskaźników jakościowych po kontakcie z działami obsługi klienta. Wdrażanie i rekomendacja działań w oparciu o w/w wskaźniki;
• Kontrola jakości rozmów specjalistów poprzez ich odsłuchiwanie (nagrania historyczne) i podsłuchiwanie (on-line) oraz ocenę z przyjętymi standardami;
• Ocena poprawności wpisów w systemach PeP w tym m.in. CRM/System Contact Center
(w tym przeprowadzanie spotkań ze specjalistami w zakresie sposobu zapisu danych) – weryfikacja i informacja zwrotna;
• Wdrażanie usprawnień w zakresie CRM poprzez analizę dotychczasowych i przyszłych możliwości systemowych (usprawnienie procesów, możliwość samoobsługi klientów itp.);
• Przygotowanie procesów służących do ustalenia prawidłowego przebiegu rozmowy z klientem, szczególnie w związku ze zmianami wynikającymi ze zmian na poziomie organizacyjnym PeP; m.in. wprowadzanie nowych produktów, migracje nowych spółek, repricing;
• Prowadzenie retreningów, przekazywanie informacji zwrotnej i bardzo wydajne wsparcie operacyjne dla osób zarządzających;
• Przygotowanie analizy kart wyników jakości oraz ewaluacji rezultatów specjalistów;
• Dbałość o przestrzeganie przyjętych w PeP standardów;

Poszukiwane kompetencje:
• Ukończenie studiów wyższych (preferowane kierunki techniczne lub Marketing i Zarządzanie, Coaching, ZZL);
• Doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta biznesowego poparte wynikami;
• Dobra znajomość programów komputerowych (Excel, Word, CRM, VISIO);
• Praktyczne umiejętności koordynowania pracy działu;
• Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Umiejętność sprawnego realizowania wielu zadań, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• Umiejętność pracy pod presją czasu, w zespole i samodzielnie;

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym;
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/lider-jakosci,ja,1114

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.