Koordynator Zespołu Contact Center

Dodane Środa, 22 Września 2021, 18:26:34, ID ogłoszenia: 42870
Do negocjacji
Koordynator Zespołu Contact Center
Wyświetleń: 61

Opis ogłoszenia

Poszukujemy osoby, która posiada:

3 letnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w strukturach contact center
doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów- umiejętność skutecznego motywowania, wyznaczania celów, dbania o atmosferę pracy
doświadczenie w obsłudze klientów z sektora usług medycznych, finansowych bądź telekomunikacyjnych - mile widziane
samodzielność w organizacji i prowadzeniu projektów w obszarze obsługi klienta
znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
umiejętności analityczne pozwalające raportować wyniki pracy zespołu i wyciągać właściwe wnioski w celu wdrażania zmian podnoszących skuteczność działania
skuteczność w realizacji wyznaczonych celów


Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

przygotowywanie planów rozwoju dla obszaru powierzonego zespołu Contact Center Stomatologii
uczestniczenie w tworzeniu i wyznaczaniu standardów jakości i efektywności procesów operacyjnych oraz dbanie o realizację celów jakościowych i ilościowych
planowanie, pozyskiwanie i nadzorowanie projektów rekrutacyjnych wpierających realizację celów
zachowanie ciągłości operacyjnej procesów Contact Center
raportowanie operacyjne w obszarze powierzonego zespołu, dbanie o jakość danych źródłowych, raportów i analiz
udział w projektach strategicznych dotyczących Contact Center oraz współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
planowanie i zarządzanie pracą Zespołu, poprzez efektywnie wykorzystanie posiadanych zasobów, wiedzy i kompetencji pracowników
dbanie o motywację Zespołu, budowanie dobrej atmosfery pracy i środowiska wspierającego się w codziennej pracy


Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia
wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe OK System) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowych „Zdrowie przez cały rok”
możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover


Centrum Kontaktu z Klientem

Kielce, ul. Tarnowska 4

Aplikuj: https://www.pracuj.pl/praca/koordynator-zespolu-contact-center-kielce,oferta,1001215348

Opis ogłoszenia

Poszukujemy osoby, która posiada:

3 letnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w strukturach contact center
doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów- umiejętność skutecznego motywowania, wyznaczania celów, dbania o atmosferę pracy
doświadczenie w obsłudze klientów z sektora usług medycznych, finansowych bądź telekomunikacyjnych - mile widziane
samodzielność w organizacji i prowadzeniu projektów w obszarze obsługi klienta
znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
umiejętności analityczne pozwalające raportować wyniki pracy zespołu i wyciągać właściwe wnioski w celu wdrażania zmian podnoszących skuteczność działania
skuteczność w realizacji wyznaczonych celów


Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

przygotowywanie planów rozwoju dla obszaru powierzonego zespołu Contact Center Stomatologii
uczestniczenie w tworzeniu i wyznaczaniu standardów jakości i efektywności procesów operacyjnych oraz dbanie o realizację celów jakościowych i ilościowych
planowanie, pozyskiwanie i nadzorowanie projektów rekrutacyjnych wpierających realizację celów
zachowanie ciągłości operacyjnej procesów Contact Center
raportowanie operacyjne w obszarze powierzonego zespołu, dbanie o jakość danych źródłowych, raportów i analiz
udział w projektach strategicznych dotyczących Contact Center oraz współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
planowanie i zarządzanie pracą Zespołu, poprzez efektywnie wykorzystanie posiadanych zasobów, wiedzy i kompetencji pracowników
dbanie o motywację Zespołu, budowanie dobrej atmosfery pracy i środowiska wspierającego się w codziennej pracy


Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia
wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe OK System) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowych „Zdrowie przez cały rok”
możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover


Centrum Kontaktu z Klientem

Kielce, ul. Tarnowska 4

Aplikuj: https://www.pracuj.pl/praca/koordynator-zespolu-contact-center-kielce,oferta,1001215348